Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu

5/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
    Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu| Zdroj: acz
  • Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
    Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE| Zdroj: acz
  • Systém sledování vozidel Fleetboard může i na mobilu ukazovat data o stylu jízdy každého řidiče a grafické srovnání s ostatními
    Systém sledování vozidel Fleetboard může i na mobilu ukazovat data o stylu jízdy každého řidiče a grafické srovnání s ostatními| Zdroj: acz
  • Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
    Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE| Zdroj: acz
  • Data z vozidel se shromažďují v servisním centru Mercedes-Benzu, který získává podrobné údaje o životnosti a spolehlivosti jednotlivých součástí, což využívá k velmi přesné predikci načasování pravidelných i mimořádných servisních úkonů
    Data z vozidel se shromažďují v servisním centru Mercedes-Benzu, který získává podrobné údaje o životnosti a spolehlivosti jednotlivých součástí, což využívá k velmi přesné predikci načasování pravidelných i mimořádných servisních úkonů| Zdroj: acz
  • Dopravce může díky propojení vozidla mít aktuální data o jeho poloze, stylu jízdy řidiče, plánovaných servisních prohlídkách, stavu opotřebení některých součástí, paliva a dalších provozních veličin
    Dopravce může díky propojení vozidla mít aktuální data o jeho poloze, stylu jízdy řidiče, plánovaných servisních prohlídkách, stavu opotřebení některých součástí, paliva a dalších provozních veličin| Zdroj: acz
  • Platooning vozidel jedoucích automaticky za prvním řízeným člověkem se zatím může využívat mimo pozemní komunikace
    Platooning vozidel jedoucích automaticky za prvním řízeným člověkem se zatím může využívat mimo pozemní komunikace| Zdroj: acz
  • Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
    Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE| Zdroj: acz
  • Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
    Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE| Zdroj: acz
Výhled silniční dopravy na rok 2030: Vize Mercedes-Benzu
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
Systém sledování vozidel Fleetboard může i na mobilu ukazovat data o stylu jízdy každého řidiče a grafické srovnání s ostatními
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
Data z vozidel se shromažďují v servisním centru Mercedes-Benzu, který získává podrobné údaje o životnosti a spolehlivosti jednotlivých součástí, což využívá k velmi přesné predikci načasování pravidelných i mimořádných servisních úkonů
Dopravce může díky propojení vozidla mít aktuální data o jeho poloze, stylu jízdy řidiče, plánovaných servisních prohlídkách, stavu opotřebení některých součástí, paliva a dalších provozních veličin
Platooning vozidel jedoucích automaticky za prvním řízeným člověkem se zatím může využívat mimo pozemní komunikace
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE
Technická vyspělost studií autonomních vozidel Mercedes-Benz dosahuje třetí i čtvrtý stupeň automatizace podle hodnocení SAE