Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
1
/
27
Prohlédnout znovu
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
|
acz
Převodovka umožňovala tři druhy nastavení
|
acz
Všechny vozidla mají automatizovanou převodovku Opticruise
|
acz
Pomalou jízdu přes velké hrboly uskutečňujeme přes tempomat
|
acz
Zadní hnané nápravy obsahují standardně všechny uzávěrky
|
acz
Spojkový pedál dovoloval jemný pohyb vozidla, ale nebylo nutné jej mačkat ani během rozjezdu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Během jízdy porovnáváme míru komfortu v budkách P a G
|
acz
Prašné prostředí prověřuje posádky a cyklonové filtry vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení sání vzduchu nahoru obsahuje cyklonový předfiltr a za ním dvojici klasických čističů vzduchu pro motor
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Scania v kamenolomu
|
acz
Vyvedení elektroinstalace podvozku za levé přední kolo usnadňuje nástavbářům práci a zkracuje čas dodání vozidla
|
acz
Upravené sdružené svítilny přišly s modelem XT
|
acz
Pružné uchycení přední části nástavby šetří obě části vozidla
|
acz
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci
Cupra Leon prošla faceliftem plným trojúhelníků a čtverců. Má 333 koní