Hybridní autobusy expandují. Testují je v Praze i Pardubicích, v Plzni nezaujaly
1
/
30
Prohlédnout znovu
Hybridní autobusy expandují. Testují je v Praze i Pardubicích, v Plzni nezaujaly
Iveco
|
acz
Pohon na zemní plyn nijak neomezuje nízkopodlažní koncepci Citelisu
|
acz
Cestující na prostornosti vliv hybridního pohonu nepoznají
|
acz
Iveco
|
acz
Hybridní jednotka má podobně jako verze CNG nástavec na střeše. V tomto případě pro akumulátory, měniče a další součásti.
|
acz
Vznětová jednotka nepotřebuje starter, jeho funkci plní na ni napojený generátor proudu pro elektromotor
|
acz
Za příplatek lze k Citelisu získat několik variant nástupní rampy pro vozíčkáře
|
acz
Plynové nádrže našly místo na střeše pod vkusným krytem
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Iveco
|
acz
Za volantem nejlevnější i nejdražší Toyoty Proace: Komfortní dělník i tichý rodinný obr
Ferrari Purosangue od Keyvany má 980 koní a spoustu karbonu. Líbí se vám?
Znáte Mustero? Je to vzácný Ford Mustang přestavený na pick-up
Crespi F90: Argentinský monopost vzpomíná na sezónu 1990
Zákaz předjíždění náklaďákům na téměř celé D1. Začala druhá etapa osazování značek
Omlazený Volkswagen Crafter je chytřejší. Díky umělé inteligenci