Volvo Trucks I-Save, Turbocompound a Vecto: Dvojí tlak
1
/
14
Prohlédnout znovu
Volvo Trucks I-Save, Turbocompound a Vecto: Dvojí tlak
Volvo Trucks
|
Volvo Trucks
Volvo Trucks I-Save
|
Volvo Trucks
Řidič Volva LNG vidí na přístrojové desce stav všech tří paliv (ikonka čerpacího stojanu bez nápisu zobrazuje množství nafty)
|
Volvo Trucks
Třináctilitrový šestiválec LNG dostal na rozdíl od ryze vznětové verze nové prvky označené červenou, žlutou a modrou barvou
|
Volvo Trucks
Turbocompound využívá energii výfukových plynů a přes turbínu je přenáší na točivý moment vedený na klikový mechanizmus
|
Volvo Trucks
Nástroj VECTO pro výpočet CO2 konkrétního vozidla zahrnuje pět hlavních zdroj
|
Volvo Trucks
Motor D13TC používá vodou chlazenou recirkulaci výfukových plynů
|
Volvo Trucks
Speciální písty s přesně vedeným proudem nafty zvyšují efektivitu spalování
|
Volvo Trucks
Účinnost náprav hraje velkou roli pro budoucí pokuty
|
Volvo Trucks
Speciální pumpa čerpá palivo z nádrže a ohřátím přeměňuje LNG na CNG, které proudí do motoru. Z motoru pak jde nespotřebovaný plyn druhým vedením zpět do nádrže.
|
Volvo Trucks
Skrze jediný zdvojený vstřikovač proudí do válce verze LNG plyn i nafta
|
Volvo Trucks
Volvo používá unikátní jednohadicoý systém plnění LNG, proti dvouhadicovému šetří čas
|
Volvo Trucks
Nádrže LNG se nacházejí v rozvoru. Dovolují dojezd přes tisíc kilometrů
|
Volvo Trucks
Plynový pohon LNG s vysokým výkonem lze získat do modelů FM a FH
|
Volvo Trucks
Nový Renault Symbioz oficiálně: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů
Prodloužený Volkswagen Tiguan pro Čínu se skoro dotáhl na Škodu Kodiaq
Lamborghini Urus jako expediční vozidlo? Nechybí naviják ani kuchyňka!
Toyota prý pracuje na dalším ostrém hatchbacku. Zamíří do rallye i na silnice
Amerika za pět let zavede systém, který je v Evropě normou už roky
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky