Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
3
/
83
Prohlédnout znovu
Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
Automatická převodovka
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Inventor
|
DS/Radek Čmolík
Víko inventoru
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový kondenzátor
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový výměník
|
DS/Radek Čmolík
Kompresor klimatizace
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Propojovací jednotka
|
DS/Radek Čmolík
Reduktor
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
Vysokonapěťové kabely
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava