Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
50
/
83
Prohlédnout znovu
Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
Automatická převodovka
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Inventor
|
DS/Radek Čmolík
Víko inventoru
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový kondenzátor
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový výměník
|
DS/Radek Čmolík
Kompresor klimatizace
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Propojovací jednotka
|
DS/Radek Čmolík
Reduktor
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
Vysokonapěťové kabely
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
Martin Vaculík a BMW i3: Vizionářský elektromobil z dob, kdy proti nim nikdo nic neměl
Co stojí před novým šéfem Audi? Takovou ofenzivu jsem nezažil, říká Gernot Döllner
Nesmrtelný Mercedes-Benz G: Většina vyrobených aut stále žije!
BMW kvůli Neue Klasse v Mexiku investuje 20 miliard korun
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu