Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
53
/
83
Prohlédnout znovu
Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
Automatická převodovka
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Inventor
|
DS/Radek Čmolík
Víko inventoru
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový kondenzátor
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový výměník
|
DS/Radek Čmolík
Kompresor klimatizace
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Propojovací jednotka
|
DS/Radek Čmolík
Reduktor
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
Vysokonapěťové kabely
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Kolaps přenosové sítě? Nejen v Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Co (ne)dělat, když chcete v nové práci zapadnout do týmu?