Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
82
/
83
Prohlédnout znovu
Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
Automatická převodovka
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Inventor
|
DS/Radek Čmolík
Víko inventoru
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový kondenzátor
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový výměník
|
DS/Radek Čmolík
Kompresor klimatizace
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Propojovací jednotka
|
DS/Radek Čmolík
Reduktor
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
Vysokonapěťové kabely
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
Před startem Safari rallye: Udrží Toyota africkou neporazitelnost?
Světové Auto roku 2024 je Kia EV9. Cenu za design získala Toyota Prius
Mercedes G prošel modernizací. Dostal hybridy a přišel o slabší V8
Ojeté BMW 7 E65/E66 s motory N62: Cesta z bludného kruhu?
Toyota a Lexus pořádají festival mobility. Bude to radost nejen z jízdy
Volvo definitivně končí s diesely. Ještě nedávno je přitom Švédové vychvalovali