Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
10
/
83
Prohlédnout znovu
Prohlédli jsme si rozebraný elektromobil. Jeho technika není jednoduchá
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Ondřej Kroutil
Automatická převodovka
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Elektromotor
|
DS/Radek Čmolík
Inventor
|
DS/Radek Čmolík
Víko inventoru
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový kondenzátor
|
DS/Radek Čmolík
Kapalinový výměník
|
DS/Radek Čmolík
Kompresor klimatizace
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Oběhová čerpadla
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Ohřívač kapaliny s vyhřívacími odpory
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Palubní nabíječka
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Přední náprava
|
DS/Radek Čmolík
Propojovací jednotka
|
DS/Radek Čmolík
Reduktor
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS/Radek Čmolík
Vysokonapěťové kabely
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
Zadní náprava
|
DS/Radek Čmolík
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 3 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
DS 7 Crossback E-Tense
|
DS
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků