Vypadá to jako reklama cestovní kanceláře, ale je to pohled na palubu autobusu. Pozadí je samozřejmě možné si nastavit dle libosti.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Scania Van Hool|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Na palubě musí být vždy dostatek jídla a pití. Základem jsou ale alkoholické i nealkoholické nápoje včetně kávy a ovoce.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
V těchto kójích se dá spát i za jízdy. Řidiči musí proto jet velmi citlivě, aby své pasažéry nevzbudili. Celkem se tu vyspí 16 lidí.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Scania Van Hool|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Toaletu stejně jako celý autobus čistí jeho řidič každý den. Aby se záchod neucpal, je na palubě povoleno chodit jen na malou.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Nikolaos Myrintzos je nejen řidič, ale taky pokojská. Na delších cestách má sice střídání, jinak se o svůj autobus stará sám.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Aby si členové kapely a doprovodu nemuseli s sebou brát klíče, je vstup do autobusu na kód. Ten si musí zapamatovat a při vstupu do autobusu si na něj nehledě na únavu z koncertu vzpomenout.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Scania Van Hool|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Toto místo je volné. Pohodlná sedačka řidiče tohoto konkrétního autobusu svého řidiče má. Šoférů je ale málo, a tak fi rma hledá další řidiče, kteří by vozili kapely po Evropě.|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Scania Van Hool|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Scania Van Hool|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Scania Van Hool|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík
Když autobus stojí, připojí se na veřejnou síť, aby klimatizace, kávovar, televize ani další spotřebiče nezatěžovaly akumulátory|
Zdroj: Svět motorů/Martin Karlík