Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S – Záblesk zašlé slávy

71/76
Přehled fotografií
Zavřít
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.
    Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
    Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.
    Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.
    Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.
    Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.
    Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.
    Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.
    Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.
    Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.
    Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
    Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18
    Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
    Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Hezky přehledné jsou digitální přístroje s 12,3“ displejem.
    Hezky přehledné jsou digitální přístroje s 12,3“ displejem.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pro vypnutí jízdních asistentů ale musíte prolistovat palubní počítač.
    Pro vypnutí jízdních asistentů ale musíte prolistovat palubní počítač.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Corolla nám uvnitř připadá modernější, i když nepůsobí tak honosně. Nejvýraznějším prvkem palubní desky je středový panel s klimatizací a vystouplou dotykovou obrazovkou.
    Corolla nám uvnitř připadá modernější, i když nepůsobí tak honosně. Nejvýraznějším prvkem palubní desky je středový panel s klimatizací a vystouplou dotykovou obrazovkou.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tříválcová patnáctistovka v toyotě se musí spokojit s výkonem 92 kW. Bezestupňová samočinná převodovka při zrychlování žene motor do vysokých otáček. Na akceleraci to znát příliš není, ale hluk do kabiny proniká veliký. Na druhou stranu, tato kombinace je úspornější.
    Tříválcová patnáctistovka v toyotě se musí spokojit s výkonem 92 kW. Bezestupňová samočinná převodovka při zrychlování žene motor do vysokých otáček. Na akceleraci to znát příliš není, ale hluk do kabiny proniká veliký. Na druhou stranu, tato kombinace je úspornější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Grafika dotykového systému Toyota Smart Connect s 10,5“ obrazovkou není příliš propracovaná, ale potěší ikony pro rychlé listování v levém sloupku.
    Grafika dotykového systému Toyota Smart Connect s 10,5“ obrazovkou není příliš propracovaná, ale potěší ikony pro rychlé listování v levém sloupku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • I toyota si ponechala samostatný panel klimatizace s mechanickým nastavováním. Trochu archaicky vypadají páčky na podlaze u řidiče, kterými se otevírá víčko nádrže nebo kufr (ten jde samozřejmě otevřít i zvenku).
    I toyota si ponechala samostatný panel klimatizace s mechanickým nastavováním. Trochu archaicky vypadají páčky na podlaze u řidiče, kterými se otevírá víčko nádrže nebo kufr (ten jde samozřejmě otevřít i zvenku).| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Sedadla mají příjemné polstrování, jen opěrky vzadu omezují výhled za vůz.
    Sedadla mají příjemné polstrování, jen opěrky vzadu omezují výhled za vůz.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • pohledu prostornosti je na tom Corolla sedan o něco lépe a cestujícím vzadu zůstává před koleny více volných centimetrů. Bohužel i u ní svažující se střecha ubírá místo nad hlavami cestujících ve druhé řadě.
    pohledu prostornosti je na tom Corolla sedan o něco lépe a cestujícím vzadu zůstává před koleny více volných centimetrů. Bohužel i u ní svažující se střecha ubírá místo nad hlavami cestujících ve druhé řadě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota mezi kužely není tak jistá a je přetáčivější. Do hry proto velmi brzy vstupuje elektronická stabilizace. Posádka se naopak může těšit na lepší fi ltrování nerovností.
    Toyota mezi kužely není tak jistá a je přetáčivější. Do hry proto velmi brzy vstupuje elektronická stabilizace. Posádka se naopak může těšit na lepší fi ltrování nerovností.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Malý vstupní otvor má i Corolla sedan. Přes větší půdorysní rozměry je objem 471 litrů menší. Kapacitu totiž omezují vzpěry víka zasahující do prostoru, které navíc mohou zmáčknout uložené věci.
    Malý vstupní otvor má i Corolla sedan. Přes větší půdorysní rozměry je objem 471 litrů menší. Kapacitu totiž omezují vzpěry víka zasahující do prostoru, které navíc mohou zmáčknout uložené věci.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Alespoň že dojezdová rezerva je u výbavy Comfort ve standardu.
    Alespoň že dojezdová rezerva je u výbavy Comfort ve standardu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Tříválcová patnáctistovka v toyotě se musí spokojit s výkonem 92 kW. Bezestupňová samočinná převodovka při zrychlování žene motor do vysokých otáček. Na akceleraci to znát příliš není, ale hluk do kabiny proniká veliký. Na druhou stranu, tato kombinace je úspornější.
    Tříválcová patnáctistovka v toyotě se musí spokojit s výkonem 92 kW. Bezestupňová samočinná převodovka při zrychlování žene motor do vysokých otáček. Na akceleraci to znát příliš není, ale hluk do kabiny proniká veliký. Na druhou stranu, tato kombinace je úspornější.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Pneumatiky v testu: Bridgestone Ecopia EP150 205/55 R16
    Pneumatiky v testu: Bridgestone Ecopia EP150 205/55 R16| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
    Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC vs. Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Tvar interiéru nezapře datum vzniku před deseti lety. Nyní již jsou palubní desky štíhlejší a displeje z nich vystupují. Na druhou stranu, vnitřku renaultu nechybí bytelnost a kvalita zpracování.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Standardní verze má 7“ displeje, ale příplatkový paket Comfort za 20 000 Kč přináší větší obrazovky. Jemně zobrazující přístroje mají úhlopříčku 10“, multimediální systém s navigací 9,3“.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Hezky postaru. Otočnými ovladači se nastavuje teplota klimatizace, tlačítky se spíná vyhřívání sedadel nebo vypíná stop-start systém.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Pohodu při cestování zajišťují pohodlná sedadla, která mají vpředu výraznější boční vedení – pro někoho mohou být pocitově užší.
Kabina Mégane Grandcoupé poskytuje posádce dostatek prostoru v podélném směru i na šířku. Jen vzadu nad hlavami cestujících by mohlo být vyšším osobám těsno.
Vlevo pod volantem jednoduše nastavíte intenzitu podsvícení přístrojů nebo vypnete asistenty řízení. Ovladač rádia najdete tradičně na sloupku řízení.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Na hranici přilnavosti při vyhýbacím manévru je grandcoupé stabilnější. V kombinaci s 18“ úzkoprofi lovými pneumatikami ale lehce zaostává v komfortu odpružení.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Nízkým vstupním otvorem do kufru renaultu rozměrné krabice nenaložíte, což je nevýhoda všech sedanů. Objem 503 litrů je přitom velmi slušný a vzpěry výklopného mechanismu jsou schované.
Rezerva pod podlahou vyjde na 5000 Kč.
Přeplňovaná třináctistovka s výkonem 103 kW si výborně rozumí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem. Vytvářejí harmonickou dvojici, která při jízdě posádku neotravuje zbytečným rykem a uděluje vozu příjemnou dynamiku při zachování slušné spotřeby.
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS870P 225/40 R18
Renault Mégane Grandcoupé 1.3 TCe EDC
Hezky přehledné jsou digitální přístroje s 12,3“ displejem.
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Pro vypnutí jízdních asistentů ale musíte prolistovat palubní počítač.
Corolla nám uvnitř připadá modernější, i když nepůsobí tak honosně. Nejvýraznějším prvkem palubní desky je středový panel s klimatizací a vystouplou dotykovou obrazovkou.
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Tříválcová patnáctistovka v toyotě se musí spokojit s výkonem 92 kW. Bezestupňová samočinná převodovka při zrychlování žene motor do vysokých otáček. Na akceleraci to znát příliš není, ale hluk do kabiny proniká veliký. Na druhou stranu, tato kombinace je úspornější.
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Grafika dotykového systému Toyota Smart Connect s 10,5“ obrazovkou není příliš propracovaná, ale potěší ikony pro rychlé listování v levém sloupku.
I toyota si ponechala samostatný panel klimatizace s mechanickým nastavováním. Trochu archaicky vypadají páčky na podlaze u řidiče, kterými se otevírá víčko nádrže nebo kufr (ten jde samozřejmě otevřít i zvenku).
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Sedadla mají příjemné polstrování, jen opěrky vzadu omezují výhled za vůz.
pohledu prostornosti je na tom Corolla sedan o něco lépe a cestujícím vzadu zůstává před koleny více volných centimetrů. Bohužel i u ní svažující se střecha ubírá místo nad hlavami cestujících ve druhé řadě.
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota mezi kužely není tak jistá a je přetáčivější. Do hry proto velmi brzy vstupuje elektronická stabilizace. Posádka se naopak může těšit na lepší fi ltrování nerovností.
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Malý vstupní otvor má i Corolla sedan. Přes větší půdorysní rozměry je objem 471 litrů menší. Kapacitu totiž omezují vzpěry víka zasahující do prostoru, které navíc mohou zmáčknout uložené věci.
Alespoň že dojezdová rezerva je u výbavy Comfort ve standardu.
Tříválcová patnáctistovka v toyotě se musí spokojit s výkonem 92 kW. Bezestupňová samočinná převodovka při zrychlování žene motor do vysokých otáček. Na akceleraci to znát příliš není, ale hluk do kabiny proniká veliký. Na druhou stranu, tato kombinace je úspornější.
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S
Pneumatiky v testu: Bridgestone Ecopia EP150 205/55 R16
Toyota Corolla sedan 1.5 Multidrive S