Renault T 520 Maxispace: Čtyřicet v pohodě
10
/
17
Prohlédnout znovu
Renault T 520 Maxispace: Čtyřicet v pohodě
Renault T 520 Maxispace: Čtyřicet v pohodě
|
acz
Necelých čtyřicet litrů průměrné spotřeby nás u plně naložené soupravy na náročném úseku potěšilo
|
acz
Přepínání dvou předvolených rychlostí tempomatu se nám velmi zamlouvalo
|
acz
Kabina Maxispace nemá horní lůžko. Nahrazovaly jej velké odkládací prostory, z nichž ani při prudkém brzdění nic nevypadlo.
|
acz
Nezávislá střešní klimatizace/vytápění s výkonem 4 kW přijde vhod při odpočinku
|
acz
Příprava na televizi tvoří standard výbavy, samotný přístroj je za příplatek
|
acz
Pohodlné sezení s oporou celých zad dovolovala speciální tkanina
|
acz
Vybavení nočním zámkem dodá řidiči klid při spaní na parkovištích
|
acz
Součást kabiny Maxispace tvoří stoleček výklopný ze zadní stěny
|
acz
Součást kabiny Maxispace tvoří stoleček výklopný ze zadní stěny
|
acz
|
acz
|
acz
|
acz
Pro posun sedadla řidiče nebylo třeba se ohýbat k dolní hrazdičce, ale stačilo zatáhnout za popruh umístěný těsně pod sedákem
|
acz
|
acz
|
acz
|
acz
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu
Nová Mazda CX-80 oficiálně: Vlajková loď značky je prodloužená CX-60