Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
1
/
13
Prohlédnout znovu
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
|
acz
Během přejezdu vrcholů stoupání a při jízdě z mírného klesání se uplatňovala volnoběžka Optiroll šetřící palivo
|
acz
Vpravo od volantu se nacházelo jednoduché nastavení tří druhů tempomatu a povinných
|
acz
Na volantu lze nastavit dvě rychlosti tempomatu (S1 a S2)
|
acz
Při zapnutí adaptivního tempomatu ACC se u tahače vybaveného systémem Optivision automaticky aktivoval prediktivní tempomat
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Vysoká průměrná spotřeba nastala kvůli jízdě krokem do dlouhého kopce a následné pomalé jízdě v koloně cca patnáct kilometrů
|
acz
Nezávislé elektrické topení s výkonem 4 kW dokáže prohřát kabinu i v třeskutých mrazech
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Kompletní zakrytování kol návěsu vydatně pomáhalo snížení aerodynamického odporu
|
acz
Skříňový návěs byl přísně aerodynamicky upravený
|
acz
Sluneční clona na aerodynamicky vyšperkovaném vozidle nechyběla
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším