Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
2
/
13
Prohlédnout znovu
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
|
acz
Během přejezdu vrcholů stoupání a při jízdě z mírného klesání se uplatňovala volnoběžka Optiroll šetřící palivo
|
acz
Vpravo od volantu se nacházelo jednoduché nastavení tří druhů tempomatu a povinných
|
acz
Na volantu lze nastavit dvě rychlosti tempomatu (S1 a S2)
|
acz
Při zapnutí adaptivního tempomatu ACC se u tahače vybaveného systémem Optivision automaticky aktivoval prediktivní tempomat
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Vysoká průměrná spotřeba nastala kvůli jízdě krokem do dlouhého kopce a následné pomalé jízdě v koloně cca patnáct kilometrů
|
acz
Nezávislé elektrické topení s výkonem 4 kW dokáže prohřát kabinu i v třeskutých mrazech
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Kompletní zakrytování kol návěsu vydatně pomáhalo snížení aerodynamického odporu
|
acz
Skříňový návěs byl přísně aerodynamicky upravený
|
acz
Sluneční clona na aerodynamicky vyšperkovaném vozidle nechyběla
|
acz
Nissan plánuje pevný elektrolyt a „gigalití“, chce tak zlevnit elektromobily
Kolaps přenosové sítě? Nejen v Německu je k tomu i kvůli ekologii blízko
Martin Vaculík a zadírání motorů 1.9 TDI: Jak zvrátit osud motorů TDI
Nejprodávanější čínská auta v Evropě: Ofenzíva se zatím nekoná
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Co (ne)dělat, když chcete v nové práci zapadnout do týmu?