Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
3
/
13
Prohlédnout znovu
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
Renault T 520 Maxispace Optivision: Efektivní úpravy
|
acz
Během přejezdu vrcholů stoupání a při jízdě z mírného klesání se uplatňovala volnoběžka Optiroll šetřící palivo
|
acz
Vpravo od volantu se nacházelo jednoduché nastavení tří druhů tempomatu a povinných
|
acz
Na volantu lze nastavit dvě rychlosti tempomatu (S1 a S2)
|
acz
Při zapnutí adaptivního tempomatu ACC se u tahače vybaveného systémem Optivision automaticky aktivoval prediktivní tempomat
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Vysoká průměrná spotřeba nastala kvůli jízdě krokem do dlouhého kopce a následné pomalé jízdě v koloně cca patnáct kilometrů
|
acz
Nezávislé elektrické topení s výkonem 4 kW dokáže prohřát kabinu i v třeskutých mrazech
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Renault T 520 Maxispace Optivision
|
acz
Kompletní zakrytování kol návěsu vydatně pomáhalo snížení aerodynamického odporu
|
acz
Skříňový návěs byl přísně aerodynamicky upravený
|
acz
Sluneční clona na aerodynamicky vyšperkovaném vozidle nechyběla
|
acz
Za volantem Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany