Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
8
/
23
Prohlédnout znovu
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
Renault Trafic L1H1P1 Van 1.6 DCI Biturbo: Silák v malém
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Systém start-stop lze tlačítkem vypnout
|
acz
Na nezpevněném povrchu přijde vhod systém posílení trakce kola s lepší adhezí
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Jinak než geniální nelze nazvat konvexní zrcátko ve cloně spolujezdce
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Pod sedáky spolujezdců se nacházel velký úložný prostor
|
acz
Renault Trafic
|
acz
U nového trafiku navazuje střecha na čelní sklo plynule
|
acz
Až do výšky 40 cm je k dispozici maximální ložná délka 2,537 m
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Renault Trafic
|
acz
Otvírací průchod z nákladového prostoru má velké rozměry
|
acz
Šestnáctistovka pro všechny verze Traficu odpovídá extrémnímu downsizingu, doporučujeme však zkrátit předepsané intervaly výměny oleje
|
acz
Kapotu motoru držela kvalitní plynová vzpěra
|
acz
Nový Volkswagen Passat sedan opravdu bude! Vypadá jako náš návrh
Může MPV z Číny nahradit milovaný VW Sharan? Zkusili jsme Dongfeng U-Tour!
Alfa Romeo už přemýšlí nad nástupcem 33 Stradale. Ve vývoji pomůžou opět i zákazníci
Tvůrce off-roadů Rezvani uvádí poctu závodnímu Porsche 935. Chce vyrobit 50 kusů
Nové Maserati GranCabrio Folgore: Má 830 koní a zvládne 290 km/h!
TEST Hyundai Kona 1.6 T-GDI 4x4 – Alternativa se sportovním šmrncem