Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
12
/
59
Prohlédnout znovu
Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Miroslav Kučera
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Cadillac couvá, spalovací motory v roce 2030 prodávat nepřestane
Saleen se nedrží zkrátka. Nový Mustang naladil na 800 koní a nechce za něj moc
Chystaná Honda Prelude by mohla mít pohonné ústrojí hybridního civicu
Lando Norris vyhrál Velkou cenu Miami 2024 a získal první vítězství ve F1
Mnoho povyku pro nic? Z Tesly Cybertruck je stále kusovka