Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo

15/59
Přehled fotografií
Zavřít
  • Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
    Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Miroslav Kučera
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
    Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
    Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
    Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
    K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
    Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
    Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
  • Speciál Liebherr 984C
    Speciál Liebherr 984C| Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
Speciál Liebherr 984C
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
Speciál Liebherr 984C
Speciál Liebherr 984C
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
Speciál Liebherr 984C
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
Speciál Liebherr 984C