Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
18
/
59
Prohlédnout znovu
Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Miroslav Kučera
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky