Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
27
/
59
Prohlédnout znovu
Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Miroslav Kučera
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků