Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Miroslav Kučera
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C|
Zdroj: Svět motorů/Jiří Pekárek