Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
6
/
59
Prohlédnout znovu
Řídí největší demoliční bagr v Česku: Vím, kam střihnout, aby to padalo
Dosah speciálu je díky teleskopickému ramenu úctyhodných 68 metrů. Pro lepší orientaci v terénu pomáhají Němci dvě kamery, které mu přenášejí obraz na displeje v kabině.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Miroslav Kučera
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Podvozkové pásy jsou vysoké 174 centimetrů a dlouhé přes osm metrů
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Aby se předešlo převrácení, přidává se za strojovnu ještě závaží
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
K teleskopickému ramenu se připojují navíc dvě takzvaná přídavná ramena – středové a koncové
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Existuje několik typů bouracích nůžek. Tyto jsou určené výhradně na beton a cihly.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pětačtyřicetiletý Jaroslav Němec ovládá demoliční stroj kompletně sám
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Speciál Liebherr 984C
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu
Před startem Rallye Šumava Klatovy: Kopecký chce jedenáctý titul
Ford oblékl Mustang GT3 do barev jeho předchůdců. Čím se inspiroval?
Budeme jezdit na čpavek? V Japonsku zkoumají alternativu k fosilním palivům
V nové Dacii Duster se vyspí i čahouni. Můžete ji proměnit v malý obytňák
Jak se liší světla Volkswagenů Passat a Tiguan? Desetitisíce diod má jen jeden