Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
13
/
19
Prohlédnout znovu
Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
Rizika dotykových obrazovek
|
Svět motorů
Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.
|
Svět motorů
Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.
|
Svět motorů
Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Audi A6
|
Svět motorů
Citroën C3
|
Svět motorů
DS 7 Crossback
|
Svět motorů
Peugeot 2008
|
Svět motorů
Seat Leon
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Tesla X
|
Svět motorů
Volvo XC40
|
Svět motorů
Volkswagen Golf
|
Svět motorů
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?