Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
4
/
19
Prohlédnout znovu
Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
Rizika dotykových obrazovek
|
Svět motorů
Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.
|
Svět motorů
Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.
|
Svět motorů
Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Audi A6
|
Svět motorů
Citroën C3
|
Svět motorů
DS 7 Crossback
|
Svět motorů
Peugeot 2008
|
Svět motorů
Seat Leon
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Tesla X
|
Svět motorů
Volvo XC40
|
Svět motorů
Volkswagen Golf
|
Svět motorů
Malý BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky