Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
5
/
19
Prohlédnout znovu
Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
Rizika dotykových obrazovek
|
Svět motorů
Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.
|
Svět motorů
Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.
|
Svět motorů
Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Audi A6
|
Svět motorů
Citroën C3
|
Svět motorů
DS 7 Crossback
|
Svět motorů
Peugeot 2008
|
Svět motorů
Seat Leon
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Tesla X
|
Svět motorů
Volvo XC40
|
Svět motorů
Volkswagen Golf
|
Svět motorů
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu