Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!

5/19
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rizika dotykových obrazovek
    Rizika dotykových obrazovek| Zdroj: Svět motorů
  • Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.
    Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.| Zdroj: Svět motorů
  • Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.
    Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.| Zdroj: Svět motorů
  • Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
    Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.| Zdroj: Svět motorů
  • Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
    Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.| Zdroj: Svět motorů
  • Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.
    Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.| Zdroj: Svět motorů
  • Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.
    Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 3008
    Peugeot 3008| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 3008
    Peugeot 3008| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 3008
    Peugeot 3008| Zdroj: Svět motorů
  • Audi A6
    Audi A6| Zdroj: Svět motorů
  • Citroën C3
    Citroën C3| Zdroj: Svět motorů
  • DS 7 Crossback
    DS 7 Crossback| Zdroj: Svět motorů
  • Peugeot 2008
    Peugeot 2008| Zdroj: Svět motorů
  • Seat Leon
    Seat Leon| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia
    Škoda Octavia| Zdroj: Svět motorů
  • Tesla X
    Tesla X| Zdroj: Svět motorů
  • Volvo XC40
    Volvo XC40| Zdroj: Svět motorů
  • Volkswagen Golf
    Volkswagen Golf| Zdroj: Svět motorů
Rizika dotykových obrazovek
Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.
Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.
Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Peugeot 3008
Audi A6
Citroën C3
DS 7 Crossback
Peugeot 2008
Seat Leon
Škoda Octavia
Tesla X
Volvo XC40
Volkswagen Golf