Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
8
/
19
Prohlédnout znovu
Rizika dotykových obrazovek: Nechte nám naše tlačítka!
Rizika dotykových obrazovek
|
Svět motorů
Že to jde, názorně ukazuje japonská Honda. Její nejnovější elektromobil se pyšní obřím displejem přes celou palubní desku a několika dotykovými oblastmi. Klimatizace se ale ovládá klasicky a jízdní módy nebo svítivost přístrojů také volíte samostatným tlačítkem.
|
Svět motorů
Rovněž BMW zůstává u jednotlivých tlačítek pro různé funkce a na klimatizaci má také samostatný panel.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Potrestaný německý řidič se v deštivém počasí za jízdy snažil změnit intenzitu stíraní a naboural. V Tesle 3 se tento prvek nastavuje také na dotykovém displeji. Nabízí však i automatický režim, který by sám intenzitu přidal.
|
Svět motorů
Suverénně nejhůře se intenzita podsvícení přístrojů a tlačítek nastavuje ve vozech Peugeot, jako je tomu například u modelu 3008 na fotkách. Je to sedm kroků, z nichž nejzáludnější je zmáčknutí malého ozubeného kolečka v samotném rohu displeje k rozvinutí dalších nabídek.
|
Svět motorů
Máme i mail od čtenáře, kterému v servisu řekli, že ty displeje se ztlumit nedají. Jednoduše na to nepřišli také.
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Peugeot 3008
|
Svět motorů
Audi A6
|
Svět motorů
Citroën C3
|
Svět motorů
DS 7 Crossback
|
Svět motorů
Peugeot 2008
|
Svět motorů
Seat Leon
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Tesla X
|
Svět motorů
Volvo XC40
|
Svět motorů
Volkswagen Golf
|
Svět motorů
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km