Rolls-Royce Phantom VIII: Exkluzivně jsme vyzkoušeli nové nejluxusnější auto světa!
54
/
54
Prohlédnout znovu
Rolls-Royce Phantom VIII: Exkluzivně jsme vyzkoušeli nové nejluxusnější auto světa!
Rolls-Royce Phantom VIII: Exkluzivně jsme vyzkoušeli nové nejluxusnější auto světa!
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Interiér je mnohem elektrifi kovanější než dosud. Stiskem tlačítka se ovládají záclonky v oknech, podnožky v podlaze i stolky v předních opěradlech.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Huňaté koberečky z jehněčí vlny nemají v branži obdoby. Sám designér nás vybídl, ať se zujeme a vyzkoušíme jejich měkkost naboso. Tak prý majitelé s oblibou relaxují.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Přes celou šířku palubní desky se táhne skleněný pás. Rolls mu říká Galerie. Na straně řidiče jsou pod ním přístroje, uprostřed výsuvná obrazovka a před spolujezdcem vše, co si jen představíte.
|
acz
Dekor vám může navrhnout oblíbený designér, architekt, malíř, sochař, zlatník nebo módní návrhář, limitem jsou jen fantazie a fi nance.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Hvězdné nebe se nově rozprostírá nad celým interiérem, u předchůdce zářilo jen v zadní části. Cenu neznáme, ale u menšího kupé Wraith se za něj připlácí přes 300 000 Kč.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Nově lze z pohodlí sedačky elektricky zavírat i přední dveře. Všechny čtyři pak můžete elegantně ovládat i zvenku – stačí se dotknout tlačítka na vnějších klikách.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Příď phantomu je o 10 cm vyšší a směrem k zádi ponton karoserie klesá.
|
acz
Po zavření dveří slyšíte jen dokonalé ticho a to prý zůstane i při jízdě. Inženýři se přiznali, že když poprvé měřili výsledek vývojových prací v praxi, museli nechat překalibrovat přístroje, protože tak nízkým hodnotám hluku a vibrací odmítali věřit.
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Rolls-Royce Phantom VIII
|
acz
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny