Rozblikáme Česko: Správně načasovaný blinkr je základ! (1. díl)

5/8
Přehled fotografií
Zavřít
  • Blikej, nebuď *****!
    Blikej, nebuď *****!| Zdroj: Svět Motorů
  • Včas blikat nezapomínáme ani na skútru. Tam by případná srážka kvůli nepochopení našeho záměru bolela víc než v autě.
    Včas blikat nezapomínáme ani na skútru. Tam by případná srážka kvůli nepochopení našeho záměru bolela víc než v autě.| Zdroj: Svět Motorů
  • Včas musí ukazovat i cyklista nebo jezdec na koloběžce. Pokud si není jistý, že ho řidič viděl, je lepší ukázat ještě jednou.
    Včas musí ukazovat i cyklista nebo jezdec na koloběžce. Pokud si není jistý, že ho řidič viděl, je lepší ukázat ještě jednou.| Zdroj: Svět Motorů
  • Tady sice vyhláška požaduje, aby řidič blikal doprava, když se vrací po objetí zaparkovaného auta, ale kdyby někdo vyjížděl z ulice zprava, může ho to zmást.
    Tady sice vyhláška požaduje, aby řidič blikal doprava, když se vrací po objetí zaparkovaného auta, ale kdyby někdo vyjížděl z ulice zprava, může ho to zmást.| Zdroj: Svět Motorů
  • Ideální je blikat cca 5 sekund před manévrem. Pokud je ale za sebou víc odboček, pak pozor, ať neuvedete někoho v omyl, jestliže chcete odbočit až do druhé ulice.
    Ideální je blikat cca 5 sekund před manévrem. Pokud je ale za sebou víc odboček, pak pozor, ať neuvedete někoho v omyl, jestliže chcete odbočit až do druhé ulice.| Zdroj: Svět Motorů
  • Blikej, nebuď *****!
    Blikej, nebuď *****!| Zdroj: Svět Motorů
  • Řada řidičů dnes blinkr nepoužívá. To, že jsme v odbočovacím pruhu, ale nic neznamená. Rozměrné soupravy si můžou najet do jiného pruhu, aby se vytočily. Nebo možná řidič objíždí překážku, kterou přes něj nevidíme.
    Řada řidičů dnes blinkr nepoužívá. To, že jsme v odbočovacím pruhu, ale nic neznamená. Rozměrné soupravy si můžou najet do jiného pruhu, aby se vytočily. Nebo možná řidič objíždí překážku, kterou přes něj nevidíme.| Zdroj: Svět Motorů
  • Včas blikat musíme i při změně pruhu třeba na dálnici a taky při předjíždění
    Včas blikat musíme i při změně pruhu třeba na dálnici a taky při předjíždění| Zdroj: Svět Motorů
Blikej, nebuď *****!
Včas blikat nezapomínáme ani na skútru. Tam by případná srážka kvůli nepochopení našeho záměru bolela víc než v autě.
Včas musí ukazovat i cyklista nebo jezdec na koloběžce. Pokud si není jistý, že ho řidič viděl, je lepší ukázat ještě jednou.
Tady sice vyhláška požaduje, aby řidič blikal doprava, když se vrací po objetí zaparkovaného auta, ale kdyby někdo vyjížděl z ulice zprava, může ho to zmást.
Ideální je blikat cca 5 sekund před manévrem. Pokud je ale za sebou víc odboček, pak pozor, ať neuvedete někoho v omyl, jestliže chcete odbočit až do druhé ulice.
Blikej, nebuď *****!
Řada řidičů dnes blinkr nepoužívá. To, že jsme v odbočovacím pruhu, ale nic neznamená. Rozměrné soupravy si můžou najet do jiného pruhu, aby se vytočily. Nebo možná řidič objíždí překážku, kterou přes něj nevidíme.
Včas blikat musíme i při změně pruhu třeba na dálnici a taky při předjíždění