Rozhovor s Martinem Peleškou nejen o Toyota Beyond Zero: Auta se dělají pro zákazníky a ne pro výrobce energií, jde stále o emoce
5
/
64
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Martinem Peleškou nejen o Toyota Beyond Zero: Auta se dělají pro zákazníky a ne pro výrobce energií, jde stále o emoce
Martin Peleška
|
Toyota
Martin Peleška
|
Toyota
Martin Peleška
|
Toyota
Martin Peleška
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota bZ4X
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Corolla Cross
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota Mirai
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
Toyota RAV4 Adventure
|
Toyota
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri: Oslava V12 o 830 koních stojí 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet