Rozhovor s Thomasem Schäferem, novým šéfem Škodovky: Levnější verze opravdu přibudou
28
/
42
Prohlédnout znovu
Rozhovor s Thomasem Schäferem, novým šéfem Škodovky: Levnější verze opravdu přibudou
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Thomas Schäfer
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Škoda Enyaq iV
|
Škoda
Borgward Isabella (1954-1962): Labutí píseň impéria
Auta na vodík to mají asi spočítané. V USA je nikdo nechce
Alfa Romeo Milano přežila jen pár dní. Jaké hrátky se jmény byly v minulosti?
Nový Citroën C3 Aircross je stále levný a malý. Přesto uveze až sedm lidí
Festival firemní mobility Toyota & Lexus: Hradec hřmí motory aut!
Před startem Chorvatské rallye: Toyota chce ukázat svoji sílu