Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
1
/
20
Prohlédnout znovu
Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Rallyekros je atraktivní disciplína a vypadá to, že jí přechod na elektrický pohon zatím výrazně neublížil
|
Kristoffersson Motorsport
Po jednom z vítězných závodů stojí Kristoffersson uprostřed, třetí v cíli, týmový kolega Veiby, stojí vpravo
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Kristoffersson je pyšný na všechny lidi ze svého týmu. S jedním z nich se radí krátce před startem, než si nasadí přilbu.
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre