Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
15
/
20
Prohlédnout znovu
Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Rallyekros je atraktivní disciplína a vypadá to, že jí přechod na elektrický pohon zatím výrazně neublížil
|
Kristoffersson Motorsport
Po jednom z vítězných závodů stojí Kristoffersson uprostřed, třetí v cíli, týmový kolega Veiby, stojí vpravo
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Kristoffersson je pyšný na všechny lidi ze svého týmu. S jedním z nich se radí krátce před startem, než si nasadí přilbu.
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava
I krásné Ferrari 12cilindri může vypadat nevkusně. Podívejte se
9 automobilek ochotně poskytuje data o historii polohy aut