Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
4
/
20
Prohlédnout znovu
Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Rallyekros je atraktivní disciplína a vypadá to, že jí přechod na elektrický pohon zatím výrazně neublížil
|
Kristoffersson Motorsport
Po jednom z vítězných závodů stojí Kristoffersson uprostřed, třetí v cíli, týmový kolega Veiby, stojí vpravo
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Kristoffersson je pyšný na všechny lidi ze svého týmu. S jedním z nich se radí krátce před startem, než si nasadí přilbu.
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Snadno překročí 3 miliony
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny