Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
7
/
20
Prohlédnout znovu
Rozhovor se čtyřnásobným mistrem světa Johanem Kristofferssonem: Nejlepší je být první!
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Rallyekros je atraktivní disciplína a vypadá to, že jí přechod na elektrický pohon zatím výrazně neublížil
|
Kristoffersson Motorsport
Po jednom z vítězných závodů stojí Kristoffersson uprostřed, třetí v cíli, týmový kolega Veiby, stojí vpravo
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Kristoffersson je pyšný na všechny lidi ze svého týmu. S jedním z nich se radí krátce před startem, než si nasadí přilbu.
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Johan Kristoffersson
|
Kristoffersson Motorsport
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany