Rozhovor se záchranářem: Jak se správně chovat u nehody?

2/9
Přehled fotografií
Zavřít
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Archiv Marka Dvořáka
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Archiv Marka Dvořáka
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Archiv Marka Dvořáka
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Archiv Marka Dvořáka
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Archiv Marka Dvořáka
  • U vrtulníku je největší limitace v podobě počasí. „Když vám pilot řekne, že se neletí, tak prostě neletíme. Můžeme to otočit i v průběhu letu,“ říká Marek Dvořák.
    U vrtulníku je největší limitace v podobě počasí. „Když vám pilot řekne, že se neletí, tak prostě neletíme. Můžeme to otočit i v průběhu letu,“ říká Marek Dvořák.| Zdroj: Archiv Marka Dvořáka
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Dacia
  • Marek Dvořák
    Marek Dvořák| Zdroj: Dacia
  • „Často mi zranění říkají, že kolem nich projela spousta aut a nikdo se nezeptal, jestli nepotřebují náhodou pomoct,“ mrzí záchranáře Marka Dvořáka
    „Často mi zranění říkají, že kolem nich projela spousta aut a nikdo se nezeptal, jestli nepotřebují náhodou pomoct,“ mrzí záchranáře Marka Dvořáka| Zdroj: Svět motorů
Marek Dvořák
Marek Dvořák
Marek Dvořák
Marek Dvořák
Marek Dvořák
U vrtulníku je největší limitace v podobě počasí. „Když vám pilot řekne, že se neletí, tak prostě neletíme. Můžeme to otočit i v průběhu letu,“ říká Marek Dvořák.
Marek Dvořák
Marek Dvořák
„Často mi zranění říkají, že kolem nich projela spousta aut a nikdo se nezeptal, jestli nepotřebují náhodou pomoct,“ mrzí záchranáře Marka Dvořáka