Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Celý systém se uvede do chodu v okamžiku, kdy se na monitorovacím zařízení významně přiblíží, nebo dokonce protnou křivky teploty vozovky a teploty mrznutí vody na ní|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Dvě velké nádrže pojmou po osmi metrech krychlových solanky, tedy vodného roztoku chloridu vápenatého. Menší nádrž s vodou o objemu 1,5 metru kubického se používá každý týden pouze v létě při čistění a údržbě.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
K přesnému stanovení okamžiku postřiku jsou zapotřebí čerstvá data z meteostanice. Ta je umístěna přímo na tělese mostu.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Za svodidly je každých patnáct až sedmnáct metrů umístěna jednotka ovládající rozstříknutí solanky na vozovku.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Trysky v bocích vozovky od svodidel dostříknou na celé dva pruhy jízdního pásu. Stejnou plochu obsáhnou i talířové trysky, umístěné přímo ve vozovce.|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most|
Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert