Rozmrazovali jsme most: Pidistřik stačí

3/18
Přehled fotografií
Zavřít
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Celý systém se uvede do chodu v okamžiku, kdy se na monitorovacím zařízení významně přiblíží, nebo dokonce protnou křivky teploty vozovky a teploty mrznutí vody na ní
    Celý systém se uvede do chodu v okamžiku, kdy se na monitorovacím zařízení významně přiblíží, nebo dokonce protnou křivky teploty vozovky a teploty mrznutí vody na ní| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Dvě velké nádrže pojmou po osmi metrech krychlových solanky, tedy vodného roztoku chloridu vápenatého. Menší nádrž s vodou o objemu 1,5 metru kubického se používá každý týden pouze v létě při čistění a údržbě.
    Dvě velké nádrže pojmou po osmi metrech krychlových solanky, tedy vodného roztoku chloridu vápenatého. Menší nádrž s vodou o objemu 1,5 metru kubického se používá každý týden pouze v létě při čistění a údržbě.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • K přesnému stanovení okamžiku postřiku jsou zapotřebí čerstvá data z meteostanice. Ta je umístěna přímo na tělese mostu.
    K přesnému stanovení okamžiku postřiku jsou zapotřebí čerstvá data z meteostanice. Ta je umístěna přímo na tělese mostu.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Za svodidly je každých patnáct až sedmnáct metrů umístěna jednotka ovládající rozstříknutí solanky na vozovku.
    Za svodidly je každých patnáct až sedmnáct metrů umístěna jednotka ovládající rozstříknutí solanky na vozovku.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Trysky v bocích vozovky od svodidel dostříknou na celé dva pruhy jízdního pásu. Stejnou plochu obsáhnou i talířové trysky, umístěné přímo ve vozovce.
    Trysky v bocích vozovky od svodidel dostříknou na celé dva pruhy jízdního pásu. Stejnou plochu obsáhnou i talířové trysky, umístěné přímo ve vozovce.| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
  • Rozmrazovali jsme most
    Rozmrazovali jsme most| Zdroj: Svět motorů/Michal Kollert
Rozmrazovali jsme most
Celý systém se uvede do chodu v okamžiku, kdy se na monitorovacím zařízení významně přiblíží, nebo dokonce protnou křivky teploty vozovky a teploty mrznutí vody na ní
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
Dvě velké nádrže pojmou po osmi metrech krychlových solanky, tedy vodného roztoku chloridu vápenatého. Menší nádrž s vodou o objemu 1,5 metru kubického se používá každý týden pouze v létě při čistění a údržbě.
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most
K přesnému stanovení okamžiku postřiku jsou zapotřebí čerstvá data z meteostanice. Ta je umístěna přímo na tělese mostu.
Za svodidly je každých patnáct až sedmnáct metrů umístěna jednotka ovládající rozstříknutí solanky na vozovku.
Rozmrazovali jsme most
Trysky v bocích vozovky od svodidel dostříknou na celé dva pruhy jízdního pásu. Stejnou plochu obsáhnou i talířové trysky, umístěné přímo ve vozovce.
Rozmrazovali jsme most
Rozmrazovali jsme most