Ruce z volantu! Vyzkoušeli jsme unikátní autonomní vůz...
26
/
30
Prohlédnout znovu
Ruce z volantu! Vyzkoušeli jsme unikátní autonomní vůz...
Ruce z volantu! Vyzkoušeli jsme unikátní autonomní vůz...
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Auto umí vytočit kola do pravého úhlu. Díky tomu může například zajet do parkovacího stání bokem.
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Vývojáři svému vozidlu věří. Proto jim nevadilo nechat auto proplétat mezi betonovými sloupy a při tom sedět zády ke směru jízdy.
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Stereoskopické kamery, ale i rozličné radary. Vozidlo má bohatou senzorickou výbavu.
|
acz
Stěžejním pro autonomní pohyb je lidar v předním nárazníku
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Autonomní vozítko Link & Go
|
acz
Interiér vozu může mít uspořádání jako v obýváku. Přední sedadla však lze otočit. Následně je možné vůz řídit manuálně – volantem.
|
acz
Vozidlo bedlivě sleduje okolí. Bílé tečky na displeji jsou grafi ckým zobrazením toho, jak vozidlo vidí sloupy
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků