Rychlé kolo v Mostě: Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW) vs. Škoda Octavia RS 2.0 TSI (180 kW)
49
/
52
Prohlédnout znovu
Rychlé kolo v Mostě: Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW) vs. Škoda Octavia RS 2.0 TSI (180 kW)
Video se připravuje ...
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost (206 kW)
|
auto.cz/Marek Pirner
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Ford Focus ST Plus 2.3 EcoBoost
|
Auto.cz/Petr Homolka
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků