Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
17
/
27
Přehled fotografií
Zavřít
Scania v kamenolomu: Inovace pod drobnohledem
|
Zdroj: acz
Převodovka umožňovala tři druhy nastavení
|
Zdroj: acz
Všechny vozidla mají automatizovanou převodovku Opticruise
|
Zdroj: acz
Pomalou jízdu přes velké hrboly uskutečňujeme přes tempomat
|
Zdroj: acz
Zadní hnané nápravy obsahují standardně všechny uzávěrky
|
Zdroj: acz
Spojkový pedál dovoloval jemný pohyb vozidla, ale nebylo nutné jej mačkat ani během rozjezdu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Během jízdy porovnáváme míru komfortu v budkách P a G
|
Zdroj: acz
Prašné prostředí prověřuje posádky a cyklonové filtry vzduchu pro motor
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Vyvedení sání vzduchu nahoru obsahuje cyklonový předfiltr a za ním dvojici klasických čističů vzduchu pro motor
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Scania v kamenolomu
|
Zdroj: acz
Vyvedení elektroinstalace podvozku za levé přední kolo usnadňuje nástavbářům práci a zkracuje čas dodání vozidla
|
Zdroj: acz
Upravené sdružené svítilny přišly s modelem XT
|
Zdroj: acz
Pružné uchycení přední části nástavby šetří obě části vozidla
|
Zdroj: acz
Zavřít