Scania XT v zimě: Stavba na ledu
25
/
44
Prohlédnout znovu
Scania XT v zimě: Stavba na ledu
Scania XT v zimě: Stavba na ledu
|
acz
Díky přizvednutí třetí nápravy se na druhé hnané nacházelo extrémní zatížení dávající zvýšenou trakci
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Radost z řízení nás provázela i při průjezdu vyfrézovaným korytem v lese
|
acz
Toto tlačítko na odpuštění měchů třetí nápravy jsme si u tahače 6 x 2 v náročných podmínkách velmi oblíbili
|
acz
U verze 6x4 jsme měli neustále uzamčený mezinápravový diferenciál
|
acz
Okénko ve dveřích spolujezdce zlepšuje přehled řidiče o dění vpravo vedle vozidla
|
acz
Mohli jsme si pro jízdu zvolit velké množství automobilů v různých specifikacích
|
acz
S Návěsovou soupravou 6 x 2 jsme se vydali na lesní cestu ohraničenou mantinely sněhu
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Sněžná fréza patřila k velmi frekventovaným vozům
|
acz
Logo Scania se po cestě z letiště do Trysilu nacházelo pod vrstvou ledu
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Po úžasu nad trakcí německého obutí jsme kontrolovali, zda nemá hřeby. Nemělo, ale i v mrazu trochu lepilo.
|
acz
Na hnaných osách se nacházelo skvělé zimní obutí Continental HDW2 Scandinavia
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
86Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
90Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Scania XT v zimě
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků