Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD – Co zmůže třicet kilowattů
41
/
68
Prohlédnout znovu
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD – Co zmůže třicet kilowattů
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Když jsme objednávali tarraco na dlouhodobý test, báli jsme se i standardních 19palcových kol (vpravo). Ke komfortu nakonec nemáme výtky, dokonce i na dvacítkách (vlevo) přejíždí seat nerovnosti nečekaně hladce.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
2.0 TDI/110 kW
|
Svět motorů
2.0 TDI/140 kW
|
Svět motorů
Seat Tarraco 2.0 TDI 110 kW DSG 4WD vs. 2.0 TDI 140 kW DSG 4WD
|
Svět motorů
Začátek testu: najeto 114 km
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Úsporná architektura interiéru má řadu výhod. Veškeré ovládací prvky jsou přehledně rozmístěné a dobře po ruce, mělká přístrojová deska dělá kabinu vzdušnou a nijak nás neomezuje.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V tarracu se velmi příjemně žije. Vše máme po ruce, k dispozici je spousta přihrádek, nikde nic nepřekáží. Chválíme si také dobrý výhled.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Obě verze dvouspojkového automatu (DQ381 pro 110 kW a DQ500 pro 140 kW) řadí jemně, ale při rozjezdu nebo prudké akceleraci zřetelně váhají.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Výbava Xcellence zahnuje přepínač jízdních režimů. Nejčastěji používáme standardní mód, na dálky úsporný Eco.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sportovní režim jsme u velkého SUV ještě neaktivovali. V rumunských horách přišel vhod off -road, upravující veškerou elektroniku.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Příplatkový systém Beats za 13 500 Kč dokáže při vyšších hlasitostech lehce rozvibrovat dveře, ale jinak hraje příjemně
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr pětimístné verze je obrovský. Plastová vložka působí trochu chatrně, ale účel plní. Sedadlo předního spolujezdce lze sklopit a pravou stranou vozu pak protáhnete předměty dlouhé až 216 cm.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadelník pětimístného tarraca pojme 760 litrů, což je hodně i pro stěhovavou rodinu. Posuv sedadel zvyšuje variabilitu, pod podlahou vozíme rezervu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat trvá na tom, že bude v Česku prodávat auta s rezervou, a my mu za to tleskáme
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hrdlo 12litrové nádrže AdBlue dovoluje tankovat i z tlusté náklaďácké pistole. Doplňujeme po 9000 až 10 000 km.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus S1 Evo2 SUV 235/50 R19
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Seat Tarraco 2.0 TDI 4WD DSG Xcellence
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků