Šéfdesignér o budoucnosti SEATu: nové modely budou výrazněji odlišeny
2
/
27
Prohlédnout znovu
Šéfdesignér o budoucnosti SEATu: nové modely budou výrazněji odlišeny
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Seat
|
acz
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil