Šeroslepost za volantem aneb Víte, že nic nevidíte? Špatný zrak je „nevinný“ zabiják
2
/
10
Prohlédnout znovu
Šeroslepost za volantem aneb Víte, že nic nevidíte? Špatný zrak je „nevinný“ zabiják
Šeroslepost za volantem aneb Víte, že nic nevidíte?
|
Svět motorů
Test zraku trvá zhruba čtyřicet pět minut. Optometristka Ivana Urválková zrovna zkoumá barvocit.
|
Svět motorů
Za snížené viditelnosti je čtyřikrát vyšší pravděpodobnost vzniku dopravní nehody. I proto na autodromu v Mostě letos zahájili noční kurzy bezpečné jízdy.
|
Svět motorů
Za snížené viditelnosti je čtyřikrát vyšší pravděpodobnost vzniku dopravní nehody. I proto na autodromu v Mostě letos zahájili noční kurzy bezpečné jízdy.
|
Svět motorů
Měření automatickým refraktometrem odhalí hodně, ale stejně by vždy měla následovat tradiční kontrola optometristou, který vám před očima vyměňuje čočky a táže se, jak vidíte jednotlivé obrazce.
|
acz
U dnešních brýlových čoček, které řeší i složité zrakové vady, je velmi důležité znát optický střed. Podle této informace vám optik čočku zabrousí do vybraných obrouček. Rozhodně si je pak sami různým ohýbáním neupravujte – brýle by přestaly fungovat.
|
acz
Abarth
|
acz
Měření automatickým refraktometrem odhalí hodně, ale stejně by vždy měla následovat tradiční kontrola optometristou, který vám před očima vyměňuje čočky a táže se, jak vidíte jednotlivé obrazce.
|
acz
Kvalitní brýle pro řidiče by měly mít antirefl exní vrstvu z obou stran. Jednak zabraňuje odleskům (plocha uprostřed), navíc pustí přes sklo více světla, což je v noci velmi prospěšné.
|
acz
Nerovnosti uvnitř oka způsobují různé deformace obrazu. Řeší se to čočkami zvanými cylindry.
|
acz
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?