Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?
19
/
118
Prohlédnout znovu
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km: Velké finále! Proč je v tak dobrém stavu?
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Od stavu 999 999 km ukazuje počítadlo jen šest čárek, sedmou pozici prostě nemá.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Součástí malého koženého paketu bylo i obšití řadicí páky. Stehy se zde už ale zřejmě rozpletly, a tak kůži někdo úplně sundal. Loupala se už i chromová kulisa. Zcela nová řadicí páka stojí překvapivě málo: 1784 Kč.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Ztracený kód k navigaci nám řekli v servisu po jejím vyndání, opsání čísla ze zadní strany a porovnání s číslem karoserie (ověřuje se tím, zda navigace není kradená a do vozu patří).
|
acz
Kilometry zorazuje aplikace. Mezi 999 999 a 1 250 000 km prokazovala kilometry kniha jízd vyplňovaná dle stále funkčního denního počítadla. V tomto úseku mohou být chyby. Od 1 250 000 km ujetou vzdálenost naopak velmi přesně počítá mobilní aplikace, ktero
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Polyuretanový zbytek volantu se rozpadá. Kdyby původní majitel nepřiplatil za takzvaný malý kožený paket, měl by dnes volant rozpadlý celý. Tato část škodovek naopak moc kvalitní není.
|
acz
Kožený potah přežil intenzivní používání v překvapivě dobrém stavu. Kůži mají škodovky kvalitní a takto provedené volanty velmi dobře maskují najeté kilometry.
|
acz
Ošlapání pedálů bylo vždy hlavním vodítkem bazarového dobrodruha. Ovšem skutečně opotřebené bývaly jen do doby, dokud výrobci používali měkkou pryž. Od chvíle, kdy jsou z tvrdého plastu (případ fabie), nebývají prakticky opotřebené. Tento stav jednoznačně
|
acz
Sedačky přežily tu porci kilometrů obdivuhodně – neměly zborcené bočnice ani nebyly prosezené. Jen čalounění už bylo na několik místech prošoupané. Bohužel potahy k přečalounění již výrobce na jedenáctiletý vůz nenabízí, pouze celou sedačku za 32 409 Kč.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia
|
acz
skfa024Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Aditiva v oleji rozpouštějí saze stále dobře, nejsou přítomny voda ani palivo
|
acz
Lidé si často k výběru ojetého vozu vezmou nějakého rozumbradu – třeba známého, který o sobě tvrdí, že se v autech vyzná. A ten pak říká, že fabia je bouraná, protože má chladič nakřivo. Je to velmi zajímavé, ale fabie mají chladiče nakřivo z výroby.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Xenonové světlomety se na fabiích vyskytují velice vzácně a po letech mívají uvnitř roztavené paraboly. Jeden nový stojí 21 200 Kč, což málokdo vydá. Zde svítily opravdu fantasticky.
|
acz
Jedna z mála věcí, které zřejmě unikly pozornosti pečlivého servisu – vyměnit by to chtělo též prasklý mlhový světlomet za 2099 Kč
|
acz
Zcela unavená aretace dveří. Nejen dveře řidiče, ale i trojice ostatních se samotíží zavírala už u mírně šikmo stojícího vozu. To jednoznačně prokazuje obrovský počet zavření a otevření. Nová dveřní aretace je přitom překvapivě levný náhradní díl – stojí
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Xenonové světlomety se na fabiích vyskytují velice vzácně a po letech mívají uvnitř roztavené paraboly. Jeden nový stojí 21 200 Kč, což málokdo vydá. Zde svítily opravdu fantasticky.
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Škoda Fabia s najetými 1.265.581 km
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid