Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
70
/
75
Prohlédnout znovu
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI: Hledá se správná míra
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Ve městě vynikne nižší spotřeba litru nejvíce, rozdíly v dynamice jsou zde naopak minimální.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Při zátěži se ale se slabším motorem vlivem odlehčených předních kol hůře rozjíždí.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Testovací okruh po Praze měřil celkem 51 km a zahrnoval všechny typy ulic, plynulou jízdou jsme se dostali na rychlostní průměr 29 km/h.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Naložená auta měla na dálnici opravdu nižší spotřebu. Příčinou byl plynulejší provoz než během druhého testu při obsazení pouze řidičem.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
V rámci testu jsme se nesnažili o ekonomický styl, jezdili jsme předvídavě na horní hranici rychlostních limitů. Na silnicích se konzumace obou motorů přiblížila a snížil se i rozdíl mezi prázdnými a plně zatíženými vozy.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Oba motory sice pocházejí ze stejné řady EA 211, ale vzájemných odlišností je u nich více než dost. Patnáctistovka se chlubí řadou fi nes včetně zvýšeného vstřikovacího tlaku a systému vypínání válců, přesto spotřebou i dynamikou více potěší základní jedn
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850 P 215/55 R17
|
acz
S patnáctistovkou pod kapotou působí karoq nepatrně tužším dojmem, což prospívá ovladatelnosti i komfortu.
|
acz
Přetáčivé tendence s plnou zátěží i zde utíná stabilizace, celkově je ale vůz méně rozevlátý.
|
acz
Měkčí odpružení v případě karoqu s litrovým motorem dovoluje větší houpání karoserie a o něco hůře pobírá i příčné nerovnosti. S plnou zátěží si podvozek poradí, přetáčivost rázně koriguje stabilizace.
|
acz
Škoda Karoq 1.0 TSI vs. 1.5 TSI
|
acz
Land Rover chystá špičkový Defender Octa. Má být nejlepší za všech podmínek
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre