Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Motor Evo II v modrém voze (typ DXDB) překvapivě přišel o protihlukový kryt. Nahoře nemá ani druhý separátor olejové mlhy v odvětrání klikové skříně, jelikož vystačí s jedním, nově elektrickým rotačním. Vypínání dvojice válců ACT mají oba motory.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Kdyby výrobce zachoval u modernizovaného modelu aktivní žaluzie před chladičem, mohl mít díky účinnějšímu motoru i o 0,3 l/100 km nižší spotřebu paliva. Takto je bohužel jenom stejná. Výhodou, kterou lidé málo vnímají, jsou podstatně čistší emise.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Měření na válcové zkušebně: Evo 1 (stará)|
Zdroj: Svět motorů
Měření na válcové zkušebně: Evo 2 (nová)|
Zdroj: Svět motorů
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Klapky má|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Dva nejprotivnější z asistentů se dají vypnout přímo ovladačem na volantu. Postrádaná funkce přehledu hodnot palubního počítače se na přístrojovém štítu objevila už loni.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
V interiéru je hlavní novinkou třináctipalcový displej. Netýká se to ale zdaleka všech specifi kací – standardně jen Exclusive Selection a RS. Do testované Sportline skočil s příplatkem za paket Asistovaná jízda 2.5 za 50 000 Kč.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Nové potahy verze Sportline z recyklovaného polyethylentereftalátu (PET) jsou příjemné na omak a snadno se čistí|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Indukční nabíjení mobilu je nyní chlazené zespodu. Zásuvky USB-C jsou schopny připojené zařízení napájet až 48 watty.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Dvě generace motoru TSI mají stejné základní parametry, tedy vrtání, zdvih a výkony. Zbytek se však zásadně liší, například písty, turbodmychadlo, hlava válců, termomanagement, vstřikovače. Vlastně těžko budete hledat díl, který zůstal stejný.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Klapky nemá|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.|
Zdroj: auto.cz/David Rajdl