Škoda Octavia 1.5 TSI 2024 vs. 2022: Tady vylepšili, tu šetřili

22/60
Zavřít
  • Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
    Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
    Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
    Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
    Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Motor Evo II v modrém voze (typ DXDB) překvapivě přišel o protihlukový kryt. Nahoře nemá ani druhý separátor olejové mlhy v odvětrání klikové skříně, jelikož vystačí s jedním, nově elektrickým rotačním. Vypínání dvojice válců ACT mají oba motory.
    Motor Evo II v modrém voze (typ DXDB) překvapivě přišel o protihlukový kryt. Nahoře nemá ani druhý separátor olejové mlhy v odvětrání klikové skříně, jelikož vystačí s jedním, nově elektrickým rotačním. Vypínání dvojice válců ACT mají oba motory.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Kdyby výrobce zachoval u modernizovaného modelu aktivní žaluzie před chladičem, mohl mít díky účinnějšímu motoru i o 0,3 l/100 km nižší spotřebu paliva. Takto je bohužel jenom stejná. Výhodou, kterou lidé málo vnímají, jsou podstatně čistší emise.
    Kdyby výrobce zachoval u modernizovaného modelu aktivní žaluzie před chladičem, mohl mít díky účinnějšímu motoru i o 0,3 l/100 km nižší spotřebu paliva. Takto je bohužel jenom stejná. Výhodou, kterou lidé málo vnímají, jsou podstatně čistší emise.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Měření na válcové zkušebně: Evo 1 (stará)
    Měření na válcové zkušebně: Evo 1 (stará)| Zdroj: Svět motorů
  • Měření na válcové zkušebně: Evo 2 (nová)
    Měření na válcové zkušebně: Evo 2 (nová)| Zdroj: Svět motorů
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI
    Škoda Octavia 1.5 TSI| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Klapky má
    Klapky má| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Dva nejprotivnější z asistentů se dají vypnout přímo ovladačem na volantu. Postrádaná funkce přehledu hodnot palubního počítače se na přístrojovém štítu objevila už loni.
    Dva nejprotivnější z asistentů se dají vypnout přímo ovladačem na volantu. Postrádaná funkce přehledu hodnot palubního počítače se na přístrojovém štítu objevila už loni.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • V interiéru je hlavní novinkou třináctipalcový displej. Netýká se to ale zdaleka všech specifi kací – standardně jen Exclusive Selection a RS. Do testované Sportline skočil s příplatkem za paket Asistovaná jízda 2.5 za 50 000 Kč.
    V interiéru je hlavní novinkou třináctipalcový displej. Netýká se to ale zdaleka všech specifi kací – standardně jen Exclusive Selection a RS. Do testované Sportline skočil s příplatkem za paket Asistovaná jízda 2.5 za 50 000 Kč.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.
    Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Nové potahy verze Sportline z recyklovaného polyethylentereftalátu (PET) jsou příjemné na omak a snadno se čistí
    Nové potahy verze Sportline z recyklovaného polyethylentereftalátu (PET) jsou příjemné na omak a snadno se čistí| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Indukční nabíjení mobilu je nyní chlazené zespodu. Zásuvky USB-C jsou schopny připojené zařízení napájet až 48 watty.
    Indukční nabíjení mobilu je nyní chlazené zespodu. Zásuvky USB-C jsou schopny připojené zařízení napájet až 48 watty.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.
    Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Dvě generace motoru TSI mají stejné základní parametry, tedy vrtání, zdvih a výkony. Zbytek se však zásadně liší, například písty, turbodmychadlo, hlava válců, termomanagement, vstřikovače. Vlastně těžko budete hledat díl, který zůstal stejný.
    Dvě generace motoru TSI mají stejné základní parametry, tedy vrtání, zdvih a výkony. Zbytek se však zásadně liší, například písty, turbodmychadlo, hlava válců, termomanagement, vstřikovače. Vlastně těžko budete hledat díl, který zůstal stejný.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.
    Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Klapky nemá
    Klapky nemá| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
    Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
  • Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.
    Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.| Zdroj: auto.cz/David Rajdl
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
Škoda 1.5 TSI Evo I vs Škoda 1.5 TSI Evo II
Motor Evo II v modrém voze (typ DXDB) překvapivě přišel o protihlukový kryt. Nahoře nemá ani druhý separátor olejové mlhy v odvětrání klikové skříně, jelikož vystačí s jedním, nově elektrickým rotačním. Vypínání dvojice válců ACT mají oba motory.
Kdyby výrobce zachoval u modernizovaného modelu aktivní žaluzie před chladičem, mohl mít díky účinnějšímu motoru i o 0,3 l/100 km nižší spotřebu paliva. Takto je bohužel jenom stejná. Výhodou, kterou lidé málo vnímají, jsou podstatně čistší emise.
Měření na válcové zkušebně: Evo 1 (stará)
Měření na válcové zkušebně: Evo 2 (nová)
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Škoda Octavia 1.5 TSI
Klapky má
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Dva nejprotivnější z asistentů se dají vypnout přímo ovladačem na volantu. Postrádaná funkce přehledu hodnot palubního počítače se na přístrojovém štítu objevila už loni.
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
V interiéru je hlavní novinkou třináctipalcový displej. Netýká se to ale zdaleka všech specifi kací – standardně jen Exclusive Selection a RS. Do testované Sportline skočil s příplatkem za paket Asistovaná jízda 2.5 za 50 000 Kč.
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Nové potahy verze Sportline z recyklovaného polyethylentereftalátu (PET) jsou příjemné na omak a snadno se čistí
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Indukční nabíjení mobilu je nyní chlazené zespodu. Zásuvky USB-C jsou schopny připojené zařízení napájet až 48 watty.
Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Dvě generace motoru TSI mají stejné základní parametry, tedy vrtání, zdvih a výkony. Zbytek se však zásadně liší, například písty, turbodmychadlo, hlava válců, termomanagement, vstřikovače. Vlastně těžko budete hledat díl, který zůstal stejný.
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Nové světlomety LED Matrix mají 36 místo původních 24 světelných bodů. Obsahují funkci pro špatné počasí, známou už z vozů Audi.
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Klapky nemá
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Škoda Octavia 1.5 TSI EVO II
Výrobce sebral kapacitní senzor ruky ze zadních klik, ale nechtělo se mu měnit plast s čárkou. Lze si však nastavit zcela samočinné odemykání/zamykání.