Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
2
/
38
Prohlédnout znovu
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Audi Q6 e-tron oficiálně: 800 voltů a až 517 koní pro sourozence Macanu
Ford Mustang s mamutím výkonem 821 koní vás nevyjde draho
Italové vyrobili nový supersport vycházející z Ferrari. Je to zlatý kýč za miliony
Královy klenoty aneb Nádherná sbírka, kterou jinde na světě neuvidíte
Tato Škoda Superb najela jen 22.000 km a je na prodej. Cena budí vášně
Med pomáhá od alergie? Tohle jsou zachránci z přírody, které musíte mít doma