Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
17
/
38
Prohlédnout znovu
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků