Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
23
/
38
Prohlédnout znovu
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI – Atmosféra vs. turbo
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI vs. Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Atmosférická čtrnáctistovka je sympatický parťák do města, na okreskách stačí s výhradami, ale na dálnici se vyloženě trápí z nedostatku síly. A posádku obtěžuje hlukem. Řazení ale měla tužší a lépe vymezené než její nástupkyně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia II 1.4 MPI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Přeplňovaný tříválec koncernu Volkswagen patří z uživatelského hlediska k tomu nejlepšímu na trhu. V octavii je příjemně utlumený a ve srovnání s předchůdkyní jede málem jak sportovní RS. Po dálnici letí s lehkostí, točí o 1300 otáček méně a i na šestku dokáže zrychlit. Řadicí páka krájí kulisu trochu hrubozrnně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Setkání se základní octavií 3. řady nám připravilo i jednu premiéru. Poprvé se nám dostal do ruky kus se standardními světly.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Škoda Octavia III 1.0 TSI
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Fiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
Je libo Bentley Bentayga se špetkou růžové? Inspirovalo se přírodou
Policie bude o Velikonocích aktivní. Zaměří se nejen na rychlost
Zkoušeli jsme alkoholtestery: Jistota stojí tisíce, představa pár korun
Tipy na výlet: Škoda Muzeum láká na nové výstavy. K vidění budou skutečné legendy
Volva dostanou funkci, kterou již dlouho nabízejí třeba Waze či Google mapy